on the road.

Nu börjar det kännas. Vi är på väg.
Nu har jag packat och fixat i ordning allting inför elitlägret. Nu känner jag att jag verkligen kan & vill och snart ska åka. Det kommer bli så grymt kul. Idag spenderade jag eftermiddagen med mamma, William och Simba ute i stömsholm. Vi gick en sväng och köpte sedan glass och tog det lugnt. Härligt. På vägen hem kom en riktig regnskur! Jag hoppas att det blir bra väder den här veckan.
Det behöver inte vara stekande sol, men gärna uppehåll.Efter elitlägret så åker vi vidare mot Varberg i två dagar. Sedan är det ju bara hem och i princip vända för att åka ner tillaiks inbjudningscup. Grymt!
Aja. Nu kommer jag inte skriva på över en vecka, så kram på er!
/ Ellinore
 



Kommentera inlägger här :)

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (Publiceras ej)


Url:


Kommentar: