- where did the power go?

Hemma från specialen. Oväntat ridpass kan man ju säga. Fick rida Yra. (nordsvensk 5åring) Vilket jag inte ens tänkt på ett alternativ. Det var ett tag sedan jag red henne.
Det gick faktiskt riktigt bra, över förväntan. Hon var duktig och kom igång riktigt bra faktiskt och bjöd.
Det som krånglade lite var galoppen på volterna. Hon tar så mycket större steg och snabbare än de andra nätta dressyrhästarna så vi fick bryta av några gånger och det blev lite jobbigare än att bara låta henne rulla på. Särskillt i vänster varvet, då hon har lite svårare med vänstergaloppen, då blev det jobbigare med alla fattningar. Men jag tycker det gick superbra och jag ser faktiskt fram emot imorgon! .. kan nog tänka mig att jag ska rida yra imorgon igen. -Får se hur det är med Yra och skolorna, om hon kan dem? Det kommer bli intressant!
Nu taggar vi om inför fotbollsträning ikväll igen. / Ellinore ♥


Kommentera inlägger här :)

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (Publiceras ej)


Url:


Kommentar: