- a lot of hearts



Dagen idag har börjat superbra .. och tidigt för den delen också. Åkte ut till stallet vid halv åtta för att fixa i ordning yra. gullehästen skötte sig alldeles super idag på dressyrträningen. Hon gjorde sitt allra bästa och försökte hela tiden. skolorna gick också toppen, eller öppnan gick superbra och slutan blev lite krångligare men de sista gångerna började vi hitta någorlunda rätt på den också. Är grymt nöjd iallafall! Hon kändes riktigt fin och var pigg.  Hm.. nu ska jag nog sova en stund, eller iallafall vila för att orka ställa om till match. 
Har match ikväll som sagt, hade inte räknat med att spela den matchen eftersom jag har en till den här veckan, men det ska bli kul och jag är redan taggad, även fast jag är lite trött! Matchen spelas mot wefors, har ingen aning om hur bra de är men de här är jag rätt säker på att vi tar!
/ Ellinore  


KLARA

Jättefin bild! (L)

Kram Klara.

written 2011-06-22, 17:43:02 / url: http://lillavalpen.blogg.se/
Tinalicious

Jääävligt fin bild :D

written 2011-06-23, 12:28:57 / url: http://tinalicious.blogg.se/

Kommentera inlägger här :)

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (Publiceras ej)


Url:


Kommentar: