- where was the sun?



åh. vad har jag egentligen gjort idag?
Jag har suttit inne nästan hela dagen idag faktiskt. Och inte gjort någonting. Ibland kan faktiskt det också vara skönt. Men vädret har ju inte direkt lockat ut mig. Jag hade tänkt göra en hel del saker idag och såg fram emot torsdagen. För i mina ögon skulle det bli sol, varmt och fint väder.
Men väderguden ville väl inte som jag, som han inte velat på över en vecka.
Men mot kvällen blev faktiskt vädret riktigt fint. Lagom till matchen mot Sala. Matchen började riktigt bra från vår sida och vi hade allt spel.
Men sedan gjorde dom 1-0 och då hände någonting.Det var som om jobbet inte riktigt togs på samma sätt.
Sedan ramlade yttligare några bollar in bakåt. Vi spelade sådär genom det egentligen. Mot slutet så kändes det som alla började ta jobbet igen, någorlunda. Men endå en helt okej match. Nu ska jag ta det lugnt och vila upp mig i två dagar för att kunna satsa allting till elitlägret.
/ Ellinore


Lovisa (www.nettansmile.blogg.se)

Sv; Tack så mkt! :) Fin bild, väcker lite sommarminnen, med både redigeringen och motivet!

written 2011-06-23, 23:59:28 / url: http://nettansmile.blogg.se/

Kommentera inlägger här :)

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (Publiceras ej)


Url:


Kommentar: